Puma AG má 9500 zaměstnanců a distribuuje své výrobky do více než 120 zemí světa. Za fiskální rok 2003, měla společnost tržby ve výši 1.274 mld. EUR. Puma byla komerčními sponzory pro rok 2002 anime série Hungry Heart: Wild Striker, dresy a sportovním oblečení značky Puma. Puma patří se svými botami na přední místa mezi ostatní sportovní značky Reebok, Adidas a Nike.
Společnost je vedená generálním ředitelem a předsedou Jochen Zeitz od roku 1993. Jeho smlouva byla prodloužena až do roku 2012 v říjnu 2007.
Japonský módní guru Mihara Yasuhiro se spojil s Pumou a vytvořil high-end a high-concept řadu tenisek.
Puma je hlavním výrobcem obuvi a závodních kombinéz pro automobilové sporty. Jedná se o primárního výrobce pro Formuli 1 a NASCAR. Dále vyhráli práva k sponzorování 2006 FIFA World Cup, sponzorovali italské národní fotbalové družstvo, výroba a sponzorování oblečením, které nosí všichni v týmu. Vstoupili do partnerství s Ferrari, Ducati a BMW, aby mohli vyrábět Puma-Ferrari, Puma-Ducati a PUMA-BMW boty. Dne 15. března 2007 Puma spustila 2007/2008 řadu dresů pro klub, a brazilský fotbalový klub Grêmio bude první používat laserové technologii šití, podobně jak je nosili fotbalisté Itálie na mistrovství světa 2006, protože jejich sezona začíná šest měsíců dříve než evropské kluby.
V roce 2008 si Puma připomíná 40. výročí "král" modelu bot. Toto zvláštní výroční vydání, Král XL (XL je 40 v římskými číslicemi), hold portugalskému fotbalistovi Eusebio, který vstřelil 42 gólů s botami "King" v roce 1968, vyhrál Golden Boot cenu jako vedoucí střelec Evropy. Puma i nadále k uvolnění nové verze "královské řady", uvolnili verzi v roce 2009 na oslavu historie italského fotbalu, a zejména Puma King XL Italia, na počest Světového poháru dvojnásobného vítěze trenéra Vittorio Pozzo.
V roce 2010 byl Puma King model vydaný při příležitosti 50. narozenin Diego Maradony, modelem s názvem Puma King Diego Finale footbaal boot. Toto vydání vzniklo v barvách La Albiceleste tedy argentinského národního fotbalového družstva.
V únoru 2007 oznámila, že zisk Puma klesl o 26% na € 32,8 milionů EUR (43.000.000 dolarů; 22.000.000 liber) během posledních tří měsíců roku 2006. Většina z poklesu zisku byla způsobena vyššími náklady spojené s rozšířením firmy. Tržby se zvýšily o více než třetinu na 480,6 milionu EUR
Počátkem dubna 2007 vzrostly akcie PUMA na EUR 29,25 za akcii, nebo o 10,2% na € 315.24 USD na akcii. Dne 10. dubna 2007 obchodník z francie a majitel značky Gucci Pinault-Printemps-Redoute (PPR), oznámil, že koupila 27% podíl ve společnosti Puma, čímž si otevřeli cestu pro kompletní převzetí PUMA. Dohoda ocenila Pumu na 5,3 miliardy eur. PPR přislíbili přátelské převzetí firmy Puma, v hodnotě € 330 akcií, po získání menšího podílu se akcionářům tento odkp vyplatil a označili jej za velmi výhodný pro obě strany. Představenstvo Puma přivítal tah, šlo o spravedlivé a pro firmy v nejlepším zájmu. Od 17. července 2007 PPR vlastní 62,1% akcií Puma. Zatímco PPR vlastní většinu akcií PUMA, Puma zůstává nezávislou společností.
V červenci 2011 společnost dokončila konverzi z na Aktiengesellschaft (německy veřejná společnost s ručením omezeným) k Societas Europaea a Evropské unie na úrovni ekvivalentu, změnili její jméno z Puma AG Rudolf Dassler Sport na Puma SE. Ve stejné době, František Koch vystřídal Jochen Zeitze generálního ředitele firmy, a stává se předsedou Zeitz.
+ Boty Puma
+ Puma vs. Adidas
+ Současnost Puma
+ Historie Puma v datech
+ Puma sponzoruje